Hulp bij piekeren


Hulp bij piekeren, zo herken je het
Wanneer het je niet lukt om te stoppen met piekeren (negatieve gedachtes) bestaat de kans dat je (misschien onbewust) onderhevig bent aan stress. Tijdens het piekeren blijven gedachtes waar je normaal gesproken niet langer over nadenkt nu wél hangen, en dan in negatieve zin van het woord. Te herkennen aan:

  • Je kan de gedachtes niet verzetten 
  • Je hebt zorgen
  • Je ligt ervan wakker
Belemmeringen bij piekeren
Piekeren is normaal en hoort bij het leven, ook als je je 100% goed voelt. Wanneer het piekeren voortdurend in de negatieve sfeer blijft hangen en je dagelijkse leven belemmert is het verstandig om hulp te zoeken.

Persoonlijke coaching bij piekeren
Veel mensen zullen niet direct aan hulp denken wanneer ze al geruime tijd piekeren. Toch is dit het moment om hulp in te schakelen. Het piekeren vond ik één van de meest vreselijke verschijnselen tijdens mijn depressie. Ik help je graag bij dit proces omdat ik weet hoe het voelt. Samen gaan we aan de slag om het piekeren stap voor stap te verminderen.  

Hulp bij piekeren, zet je eerste stap
Neem vrijblijvend contact op. Zo kunnen we kijken of je onderhevig bent aan stress of iets anders en wat in jouw situatie de beste aanpak is voor een goed herstel.